Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

25 April 2009

Sabtu Yang Hot

Salam,

Setelah berkali-kali tergendala hajat mahu pergi merendek bersama siblings ~termasuk ma~ akhirnya tadi kami luangkan masa ke KT *Kuala Terengganu*. Pergi ke Giant sambil cari hadiah paling bestest untuk baby kak Nor yang dah pun berusia sebulan. Ter-sangat ler lewat belikan hadiah kelahiran untuk baby Humairah yang kiut itu ~dushhh!!!~ Aby yang paling teruja pilihkan hadiah sampaikan dah plan mahu beli hadiah apa untuk birthday gift baby Humairah akan datang sedangkan wehh kita masih ada 11 bulan lagi tempoh untuk fikirkan hadiah tersebut lol. Saya rambang mata tengok barangan baby sampai rasa nak beli semua untuk baby Humairah. Paling geram tengok barangan Disney sangat kiut miut dowh ada si Mickey Minnie wahhh rasa nak ter- ada baby lah jugak sebab mahu belikan baby sendiri kesemua barang Disney itu...hohoho. Berangan kuat nih.
Kitorang singgah solat Zohor di masjid kristal, kemudian ronda-ronda naik train ~tak sure panggil apa ek~ pusing- pusing kawasan Taman Tamadun Islam macam happening di tengahari yang terik membakar konon- konon macam mat saleh yang tahan sunburn ~ces~

abaikan mata adik saya itu
muka comot momok

4 comments:

  1. luvida: train itu ala-ala yang macam kat zoo negara tuh. Ada di Taman Tamadun Islam,KT.

    ReplyDelete
  2. syg..
    i mahu pakai tdung mcm u..
    tp xsesuai ngn i..
    sob3

    ReplyDelete
  3. saadah saadun : eh apesal plak cakab tak sesuai u try lah dulu ntah2 nanti pergh lawa tak hingat kot..okeh2 boleh try sekarang.

    ReplyDelete