Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 April 2009

Esok Saya Kurus eh Kursus

Salam,

Hoh...ramai sungguh kroni-kroni *blogger* saya kena pergi kursus lately ni. Pergi Btn, pergi Btn pastu pergi Btn lagi~weh, saya merepek ke?~ Tak pasal-pasal berjangkit sampai ke saya. Esok saya pulak kena pergi ber-kurus berkursus di Gem Beach Resort. Bukan kursus Btn yang sangat membosankan skema pakai baju putih kain hitam kasut hitam bertutup sampai 3, 4 hari kena pakai baju sama macam pengawas koperasi sekolah saya okeh titik. Sebab saya dah pun lalui kursus Btn itu. Kursus itu buat otak saya jadi ketat sendat dan tepu sampai takde masa nak gosok baju sendiri renyuk-renyuk apetah lagi mahu bertukar-tukar no hp dengan peserta lelaki mahupun urusetia di situ ~rugi, rugi~ Sebenarnya saya lupa ini kursus apa tapi takpe saya seronok nak pergi kursus sebab dah lama since balik Btn dan Induksi dulu dah tak pergi mana- mana kursus lagi kecuali kursus mekap ~hoh, keluar topik~ Walaupun kursus saya esok kononnya sangat lah jauh ~ces, dekat nak mampos kedekot bajet punye penganjur~ tapi saya tetap berkobar-kobar nak pergi sebab saja-saja nak feeling bercuti makan tanggung tidor dalam hotel ~gila jakun macam langsung tak pernah pergi kursus~

Teringat masa Induksi lepas, malam last kursus ada sorang mamat gigih naik pentas sebut nama saya dan nyanyikan lagu Dalam Diam Aku Mencintaimu penuh perasaan kemudian turun pentas dan bagi saya bunga ros siyot sampai semua orang dalam dewan tahu nama saya dan kenal saya malam itu. Cesh cesh cesh, publisiti murahan yang saya dapat. Harap harap kali ini dah takde yang macam tu tapi ada insan lain gigih datang kasik saya kunci banglo atau akaun simpanan riban-riban pulak. Dah tanak bunga-bunga lagi dah okeh. Nanti layu.
Apepun saya dah hampir terasa hidup tanpa teknologi di hujung jari. Tak dapat nak hupdate belog kesayangan, tak dapat nak jalan-jalan belog *blog walking* dan tak dapat kacau - komen - page kroni-kroni, tak dapat kacau ma dan adik bongsu hari-hari, tak dapat nak tengok ikan emas peliharaan saya itu bertelur, sape nak bagi makan ayam itik di kampung, sapa nak jaga pokok jambu yang baru nak berputik tuh~ hoho macam saya ada semua tuh~ Tapi mesti sangat-sangat rindu beliau ~sob, sob~ mujur dah bawak baju beliau untuk teman tidur saya malam- malam.

p/s: tadi pergi makan kenduri kendara tapi tak ambik gambar pengantin tapi takpe sebagai ganti saya ambik gambar saya. ~ngeh, ngeh, ngeh~


2 comments:

  1. hahahahah glemernye die...sampai mcm tu ek..huhuuh slamat berkurus..eh berkursus =)

    ReplyDelete
  2. miss Naddy: wohoho time tu muka suci giler saham pun tinggi skg dah tua berkedut ada eyebag sape-sape pun tanak pandang dah.

    ReplyDelete