Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 March 2009

Silent Mode

Beberapa hari tiada new entry. Sangat penat. Pagi-pagi masuk ofis, kerja, buat bil, buat kira-kira, sumpah rasa diri macam kera sumbang mahram eh macam kera sumbang sebab takde kawan lagi sebab kawan seperngumpatan sedang bersenang lenang bercuti sebab termelahirkan anak suaminya. Jadi saya yang belum di suamikan masih tidak dapat termelahirkan anak siapa-siapa harus pergi kerja seperti biasa, original atau spicy?
Dahlah ofis bising ramai staff yg old school, majoriti suka dengar Klasik.fm ~sumpah seranah~ benci sebab langsung tak dapat berkaraoke mahupun miming setiap lagu yang ke udara. Lagu semua sangat selamanya hijau *evergreen*. Usia lagu-lagu berikut bersamaan usia radio pertama yang dicipta. Dahlah radio terletak tidak beberapa hasta dari paras kepala saya tanpa ada ralat paralat. Sambil tekan-tekan kalkulator, sambil kepala berpinar-pinar, mulut berbuih-buih, darah tinggi, pitam kemudian bertukar... ~erk sudah,sudah,jgn mengarut~
3 hari bekerja, rasa seluruh organ badan makin lemah. Esok kerja lagi. Tapi jumlah staf berkurangan daripada semalam. Yang lain bercuti tinggal saya bersama seorang staff yang overdose ramah tamah. Suka sangat tuju- tujukan setiap lagu yang ke udara untuk saya sampai diri saya rasa lemah, darah tinggi, pitam, mulut berbuih kemudian bertukar ~weh sudah,sudah jangan mengarut!~ tak mampu nak dengar dan sahut setiap celotehnya. Jadi esok harus bawa majalah Pengantin yang baru dibeli cuci mata serta sambil buat-buat kusyuk baca buku tatkala ' DJ' mula 'ke udara' hikhik.

No comments:

Post a Comment