Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

15 March 2009

Cuti Yang Meletihkan.

Salam,

Hari ini Ahad. Mean saya dah satu hari setengah tidak berbelogging. Banyak cerita yang nak di belog tp masa yg terhad + internet connection bikin masalah poroblem ~wtf~. Tak tahu kah Tm Point dan kroni-kroni nya bahawa hidup saya serba tak lengkap kalau pc saya mampu berfungsi tapi tanpa internet connection? ~rasa tak nak pandang pc~ Mood utk berdating pun akan turut sama down server down ~eh, tipu lah sgt~ Tapi tetap bersyukur sebab akhirnya saya dapat berbelog semula.

Previous chapter,
Jumaat petang...
Nasi ayam home made sudah tersedia. Cuma tunggu untuk dihakimi. Pukul 3 tengahari bergerak cari lokasi melantak. Pantai Teluk Bidara.Si dia sangat teruja + lapar lalu makan dengan kadar kelajuan cahaya. Homaigod sup saya tawar. So kadar kelajuan saya menyuap nasi ke mulut mula menurun. Tapi dia makan dengan berselera, siap pow nasi saya. Sangat kecewa sebab rasa spoil dengan tahap ketawaran sup saya (long sigh) Tetapi perasaan kecewa terhadap sup tawar saya mula lenyap sebab perasaan teruja nak bergambar di pantai yang santek itu dah muncul mengatasi segala-galanya hikhik maka kami bergambar sehinggalah tamat riwayat sang bateri kamera itu.


No comments:

Post a Comment