Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

26 March 2009

Panas

Salam,

Saat saya berbelogging ni, suhu badan saya mungkin dah mencecah paras tidak normal. Saya demam. Bangun dari tidur, badan saya sakit-sakit, kepala saya pening dan mata saya pedih-pedih. 3 hari keadaan ini berlarutan. Setiap malam saya telan, kunyah, makan panadol ~nyam nyam~ anggap macam gula-gula Sugus ~ces~. Tapi badan masih sakit-sakit. Rasa nak pitam-pitam ditambah cuaca yang sangat Hot.Fm.
Malam ni saya harus ikut ma saya jumpa bomoh Degawan...eh bukan, bukan. Jumpa seorang makcik/ nenek/ auntie yang dikenali sebagai bidan kampung, sekaligus sangat master dalam aktiviti urutan labah-labah dan cakar harimau, eh bukan-bukan. Urutan tradisional. Bukan urutan Spa Q tuh.
Atas nasihat dan taklimat sepenuhnya daripada rakan- rakan yang mungkin sangat meyampah melihat keadaan saya yang merungut sengal-sengal, sakit sendi segala bagai, saya dinasihatkan supaya pergi berurut cara kampung, bukan urutan Spa Q.
Tak sabar nak tunggu pukul 9 malam, sebab waktu tu barulah proses mengurut dapat di lakukan ~tunggu makcik tuh balik surau~ pengalaman pertama saya ni. So, klimaks dan kesudahan sessi mengurut saya ini akan saya sambung dalam entry seterusnya nanti. Pergh, bajet saspen.
Nak tengok muka sakit saya tak? huhuhu....

saya berwajah sakit ~serius tak tipu~

No comments:

Post a Comment