Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

13 March 2009

Pagi Yang Cerah...

Salam,

Permulaan hari cuti yang bagus. Kenapa? Mampu bangun seawal pagi selepas keluar bilik jumpa ma kemudian naik katil semula, niat utk sambung lena tapi terpaksa bangun sebab badan di goyang dengan ganas dan kejam woh sebab minta saya temankan beliau ke mini market. Saya ambil masa pergh gilos singkat bersiap dan terus lompat masuk kereta dan pecut. Siapa pernah jumpa saya pada hari jumaat dan sabtu sekitar pukul 7 pagi- 11 pagisila angkat tangan weh? Ya, memang sesiapa tak pernah jumpa kecuali hari ini. Lihat, pada waktu ini pun saya sudah mampu berbelog ~motif: riak~ So dengan hati yang agak berbunga teringat ada pesanan menu nasi ayam daripada orang yang berkenaan jadi saya cari bahan- bahan yang patut dan tak sangka seawal pagi juga sudah mampu menyedekahkan ~tsk~ Rm 50 utk mesin wang mini market itu. Baki nya saya tunggu tapi juruwang cakap 'dah,dah, pergi balik' (sigh). Balik rumah makan nasi goreng ~sempat beli tepi mini market~ Sangat sedap tapi sangat ekonomi sebab cuma ada 2 ketul kek ikan *fish cake* itu pun selepas nasi goreng itu dikais berkali-kali heh! Waktu utk memulakan sessi tukang masak berbogel *naked chef* belum tiba. Awal lagi. Tapi hati berkobar-kobar, tak sabar nak menunjukan kehandalan dan keenakan nasi ayam buatan saya yang very limited edition.

No comments:

Post a Comment