Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

31 March 2009

Kem Solat? Kem bersolat?

Okey entry ke 3 untuk malam ni. Waktu ini saya sudah perlu tidur tetapi mata masih lagi mampu menatap skrin pc saya demi untuk berbelog malam ini. Tiba-tiba bernafsu untuk berbelog. Ces nafsu kuda!!!
Apesal weh saya kena tidur awal? Macam ah saya nih kanak-kanak bawah umur kena paksa tidur awal sebab korang yang tua-tua nak tengok cerita-cerita 18 SG, SX, PL dan sedaerah dengannya pada pukul 10 malam ke atas? Please okaiyy, saya dah cukup dewasa untuk menonton semua tu ~erk...~
Ok biar saya jawab soalan saya sendiri. Bukan sebab itu. Tetapi esok saya ada tanggungjawab yang besar maha hebat di tempat kerja ~ces~. So patut tidur awal sebab esok tak boleh ponteng kerja macam biasa sambil senang lenang golek atas karpet gebu dalam kelas bawah kipas. haihhh.....

Ada kem solat untuk semua pelajar. Saya seperti biasa sentiasa menjadi calon bebas dipilih tanpa bertanding untuk menjadi salah seorang yang perlu terlibat secara langsung dalam kem tersebut. Tentatif program ialah bermula pukul 12.45 tgh - 4 petang. Dalam masa yang sama, mesyuarat kem tu juga dkiadakan pada pukul 12.45 tgh esok. Sangat teratur aturcara program berikut kan? Wohoho, mungkin ketika mesyuarat berikut dijalankan, para pelajar juga terlibat sebagai penonton atau pencatat masa dan sebagainya.
Dahlah kelas saya berakhir pada pukul 12.15 tgh setiap hari. Dan esok, program tersebut bermula pukul 12.45. Agak-agak korang, waktu bila saya dan yang lain akan solat Zohor? Mungkin solat sebelum masuk waktu Zohor? Atau mungkin juga saya dah tak perlu solat, sebab dah jadi fasilitator kem solat, pahala akan jadi baki bawa kehadapan dapat melalui kem ni? ~ngeh,ngeh,ngeh~

1 comment:

  1. ekekke...
    alah ciannya..
    solat tu kena tunaikan juga..
    kem bestari solat pun kene jalankan.
    sebab nak ajar budak solat..
    hehehehe

    ReplyDelete