Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

11 March 2009

Jangan Tag Saya!!!

Simple. Daripada tajuk entry ni pun mesti dah dapat tangkap maksud nya kan? ~tau takpe~
Sebelum entry-entry berikutnya menyusul, adalah dgn hormatnya saya sebagai pemilik blog YNA DONA ni ~haha gila skema~ harap sangat-sangat sepanjang kawujudan blog ni, tak adalah sape-sape yang rajin-rajin nak mengirimkan, memesankan, meng'post' lajukan sebarang tag ke ruang blog YNA DONA ni...
Maaf lah kalau mungkin ini agak keras ( gelak sikit) tapi memang saya tak minat nak main tag-tag dan survey-survey ni. Kalau dah berblogging ni pun kononnya dah di label tak berfaedah ~rujuk entry bawah~ maka, kegiatan tag menge'tagged' ni berjuta- juta kali lemon lagi tak berfaedah kot...~jgn marah saya,saya org susah~
Sebenarnya bagi yang minat, memang la seronok main tagged-tagged ni. Kita buat survey contoh:
'Warna baju tidur kamu semalam', 'Kali terakhir pakai baju tersebut', dan so on...~tak sanggup nak teruskan contoh~ (gelak mengekek) tapi apa salahnya kita e-mail je terus jawapan kita kepada si polan si polan yang hantar survey tu. Yelah, dah dia yang tanya awak, bagi jawapan kat dia dah la..hahahaha..~ sokonglah saya~ Lagipun, adalah baik saya bagitahu siap-siap sebelum ada sesiapa menge 'tagged' saya tapi 'tagged' itu terhenti setakat di blog ni sahaja ~dahla tak nak jawab pastu tak nak tagged org lain..haha~ (gelak jahat). Nanti korang cakap saya jahat, tak muhibbah, anti sosial...~jangan marah saya,saya org susah~
Dahla...nak kena tidur dah ni..obses dah ni 3 entry semalaman.huhu...Titik.

p/s : Jgn hantar tag dalam mimpi saya ok!!

No comments:

Post a Comment